Brief
Imię i nazwisko (wymagane) Nazwa Firmy (wymagane) Adres (wymagane) Branża (wymagane) Adres email (wymagane) Telefon kontaktowy
Planowany termin wyjazdu Dokładny termin wyjazdu (jeśli jest ściśle ustalony) Przybliżony czas trwania z uwzględnieniem przylotu (liczba dni) Dni tygodnia - preferowane Minimalna liczba noclegów Preferowany kraj/region
Kraj/miasta Atrakcje
Przewidywana liczba uczestników Przedział wiekowy Podział ze względu na płeć Specyfikacja zawodowa Rodzaj wzajemnych powiązań uczestników (np.pracownicy, kontrahenci, klienci, VIP, inne) Poprzednie doświadczenie firmy w podróżowaniu (lokalizacja, typ programu, rok)
MotywacyjnyNagrodowyIntegracyjnyEdukacyjnyWypoczynkowyWyjazd plenerowyInny
Poznawczy - zwiedzanie Przygodowy - adrenalina Kulturalny, koncerty, opera, wystawy Sportowy Kulinarny Enologiczny Taneczny Wypoczynek
Co musi znaleźć się w programie Czego nie może być w programie
Zakwaterowanie Standard hotelu (liczba gwiazdek) Rodzaj pokoi (SGL, DBL, TWIN, TPL) Preferowane cechy obiektu (basen, SPA, lokalizacja z dala od cywilizacji, tereny zielone, pole golfowe itp.) Hotel poza miastem Hotel w centrum miasta Hotel nowoczesny Hotel historyczny/butikowy Hotel sieci...
Środek transportu Samolot (klasa pierwsza, biznes, ekonomiczna) Preferowane linie lotnicze Pociąg (klasa I, klasa II ) Autokar Transport na miejscu Własny - wyłącznie do użytku grupy Lokalny - komunikacja publiczna
Wyżywienie Kuchnia lokalna Kuchnia europejska Rodzaj posiłków (uroczyste kolacje, bankiety, inne) ŚniadanieObiadyKolacjeObiadokolacjeAll Inclusive Specjalne posiłki Specjalna dieta (religijna, zdrowotna) Napoje do posiłków
Sala konferencyjna Ilość osób Czas trwania Ilość przerw kawowych Ustawienie (teatralne, szkolne, litera U, inne) Wyposażenie (rzutnik, ekran, nagłośnienie, flipchart)
Branding (imienne identyfikatory) Branding (imienne zaproszenia – drukowane/poczta, elektroniczne) Branding (menu z logo, oznakowania hoteli i środków transportu) Branding (dedykowane logo wyjazdu) Branding (flagi, bannery z logo) Branding (roll up, ilość) Branding (aplikacja eventowa z logo) Prezent powitalny List powitalny z logo Prezent pożegnalny Sposób komunikacji z uczestnikami (intranet zleceniodawcy, aplikacja, platforma internetowa, sms, e-mail ) Specjalne życzenia (pozostałe upominki dla uczestników, niespodzianki) Możliwość spotkania na debrifing
Termin zadawania pytań (via e-mail, telefon) Termin złożenia wstępnej oferty Termin wyboru partnera/agencji
Osoba kontaktowa w kwestiach merytorycznych (imię nazwisko, telefon, e-mail)
Inne niezawarte w formularzu pytania, sugestie, oczekiwania, specjalne życzenia
Źródła wiadomości o Polkatravel (Internet, targi, rekomendacje, inne)